REKLAMAČNÍ ŘÁD

  • Kontrola doručeného zboží

    Kupující je povinen dodané zboží bez zbytečného odkladu prohlédnout a o případných zjištěných vadách či mylně dodaném zboží, do 3 dnů od převzetí zboží informovat prodávajícího elektronicky na e-mail info@sproki.cz, či písemně na korespondenční adresu společnosti Sproki s.r.o., Medkova 1316/23,  Hradec Králové 500 02 (datum odeslání písemného upozornění do 3 pracovních dnů od doručení zboží). Předem se Vám omlouváme za vzniklé komplikace. Rádi bychom Vás ujistili, že se snažíme reklamace řešit co nejrychleji a nejlépe, jak je možné.

     

  • Poškození zboží dopravou

    Kupující je povinen zkontrolovat zboží ihned po jeho doručení přepravcem. Oznámení o zjištěných vadách způsobených přepravou (dopravcem), musí kupující učinit neprodleně po převzetí zásilky, max. do 48 hodin od převzetí zboží, a to přímo přepravní společnosti. (Příslušné formuláře kupující nalezne na webových stránkách dopravce). Po lhůtě 2 dnů od převzetí zboží, přepravci neberou na reklamaci již zřetel a nemůže být tedy poškození zboží řešeno a nemůže být tedy ani řešena bezplatná oprava / náhrada poničeného zboží firmou Sproki! Po učinění reklamace dopravci, informuje dopravce firmu Sproki. Prosíme, informujte o této vzniklé situaci i Vy přímo nás - firmu Sproki, abychom o situaci věděli a mohli co nejrychleji řešit Vaši reklamaci. V případě kladného vyjádření přepravce na danou reklamaci, bude poškozené zboží opraveno, v případě, že nebude oprava možná, tak bude  zdarma nahrazeno novým, a to ve lhůtě do 30 dnů ode dne informování firmy Sproki. 
    Upozornění: při reklamaci je většinou dopravcem požadováno nafocení rozbitého či poškozeného zboží včetně popisu obalového materiálu, ve kterém bylo zboží zabaleno. Z tohoto důvodu se prosím neprodleně informujte u konkrétního dopravce na správný postup při reklamaci. Veškeré informace najdete na webu konkrétního dopravce. 

  • Reklamace vadného zboží

    Kupující je povinen nahlásit reklamaci či mylně dodané zboží prodejci neprodleně po převzetí zboží, max. však do 3 pracovních dnů, a to e-mailem. Při informování o reklamaci písemnou formou (dopisem) na adresu firmy, se bere v úvahu datum odeslání reklamace, přičemž datum odeslání písemné reklamace by mělo být max. 3 pracovní dny ode dne dodání zásilky. Nutné je nahlásit své kontaktní údaje (jméno, příjmení, adresu), číslo objednávky a popsat, jaké zboží bylo špatně vyrobené či reklamaci jaké vady uplatňuje.  Prodávající dohodne s kupujícím následný postup (e-mailem či telefonicky). Nebude-li dohodnuto jinak, zboží je nutné obratem vrátit na adresu firmy Sproki, pečlivě a řádně zabalené (bublinková fólie, pěnové profily, pevná krabice...) aby nedošlo k dalšímu poškození zboží. Přepravní náklady v případě uznané reklamace, následně zákazníkovi proplatí firma Sproki zasláním ceny dopravy na účet zákazníka. Přepravní náklady v případě neuznané reklamace, uhradí zákazník.

  • Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného a neadekvátního používání produktů, stejně jako škod způsobených chybnou manipulaci či vystavením zboží špatným podmínkám (voda, vlhkost, sluneční záření, ap.) a vadám vzniklým přirozenou funkcí materiálu (přirozenými vlastnostmi dřeva). Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.
     

  • Prodávající se zavazuje informovat zákazníka nejpozději do 14 dnů od obdržení reklamace, o způsobu vyřízení reklamace, a to e-mailem. Na výslovné vyžádání zákazníka vyjádření o reklamaci proběhne zároveň formou dopisu zaslaného firmou Sproki na adresu zákazníka.

  • Ostatní ustanovení a lhůty reklamace se řídí Obchodními podmínkami firmy Sproki s.r.o. a aktuálním Občanským zákoníkem České republiky

NajduZboží.cz

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení